Marketing Tanszék

Tisztelt Látogató köszöntöm honlapunkon a Marketing Menedzsment Tanszék nevében! A modern gazdasági környezet számos menedzsment kihívás elé állítja a vállalatok vezetőit, irányítóit, döntéshozóit és menedzsereit. A marketing olyan eszközrendszert biztosít a vállalti menedzsment számára, amely naprakész piaci információ segítségével lehetővé teszi a fogyasztói és vásárlói igények feltérképezését, nyomon követését és a megfelelő marketing menedzsment és kommunikációs eszközök alkalmazásával az optimális marketing stratégia kialakítását.

Ebben a gazdasági környezetben működik sikeresen a gödöllői marketing képzés, amely a gödöllői egyetemen több mint negyedszázados múltra tekint vissza. A jogelőd oktatásszervezeti formák (az 1987. évi alapítástól kezdődően) intézeti tanszék, önálló tanszék, majd önálló intézet voltak. A Marketing Tanszék tevékenységi profiljában kiegyensúlyozott helyet szán az oktatásnak, a kutatásnak és a szaktanácsadásnak és az alábbi képzésekben veszünk részt:

  • Kereskedelem és Marketing (FOSZK).
  • Kereskedelem és Marketing alapszak, (BA),
  • Marketing mesterszak (MSc),
  • Marketing PhD alprogram a SZIE GTK Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola keretében,

Intézményünkben a SZIE-re jelentkező hallgatók, marketing felsőoktatási tanulmányaik mindhárom szintjét: BA, MSC, PhD is elvégezhetik.

Küldetésünk

A Marketing Menedzsment Tanszék kiemelten fontosnak tartja, hogy a hallgatók naprakész ismeretekkel rendelkezzenek. Ennek érdekében a tananyagok kialakításakor a nemzetközi trendeknek megfelelő színvonalú elméleti ismeretek átadása a cél. Ezt támasztják alá kollégáink nemzetközi tapasztalatai és kutatói, oktatói együttműködései (Webster University USA, Murray State University USA, Christian Agricutural College The Netherlands, Geisenheim University Germany).

A gödöllői marketing oktatás, kutatás és vállalati szaktanácsadás a múltban elismerést, egyfajta szakmai rangot vívott ki magának. Küldetésünk az, hogy ezt az imázst megőrizzük, és a mai kor informatika eszközrendszerét, korszerű lehetőségeit kihasználva továbbfejlesszük.

Szakterületeink

Marketing, marketing menedzsment, marketing kommunikáció, marketing stratégiák, Public Relations, on-line marketing és kommunikáció, marketing tervezés, média- és reklámkommunikáció, értékesítés, fogyasztói magatartás, vevőkapcsolat-menedzsment, régió- és településmarketing, turizmusmarketing, szolgáltatás marketing, business marketing, bormarketing, integrált marketing kommunikáció, beszerzési és értékesítési menedzsment, üzleti kommunikáció. A marketingkutatás kvalitativ és kvantitativ módszereinek alkalmazása, kutatása, fejlesztése. Online marketing széleskörű és gyorsan fejlődő eszközrendszerének alkalmazása, kutatása, fejlesztése. Marketing tevekenység, illetve a szélesebb értelemben vett üzleti folyamatok elemzése, matematikai modellezése, számitógépes vizsgálata. Tudományok közötti (interdiszcplináris) kutatások, fejlesztések, együttműködés a vállalati területek között: marketing és logisztika, marketing és vállalati informatika, marketing és minőségmenedzsment kapcsolata, fejlesztése. A marketing és az üzleti tevékennység speciális területei: például kulturális marketing, marketing és civil szervezetek kapcsolata, személyes pénzügyi menedzsment.

Őszinte tisztelettel,
Dr. Ph.D. Papp János
Tanszékvezető, egyetemi docens

Munkatársaink

Professor Emeritus
Név
Dr. Fehér István
Telefon: +36-28-522-000/1707
Iroda: Főépület 2110. szoba
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Dr. habil. Lehota József DSc.
Telefon: +36-28-522-000/1917
Iroda: 2109
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
  • Marketing Tanszék
Részletek
Egyetemi docens
Név
Dr. Gyenge Balázs
Telefon: +36-28-522-000/1916
Iroda: Főépület 2039.szoba
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Dr. Papp János
Telefon: +36-28-522-000/1986
Iroda: Főépület 2037.szoba
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Adjunktus
Név
Fürediné Dr. Kovács Annamária
Telefon: 1996
Iroda: Főépület 3003.szoba
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Tanársegéd
Név
Bátai-Brix Ágnes
Telefon: +36-28-522-000/1987
Iroda: Főépület 3004.szoba
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
  • Marketing Tanszék
Részletek
Horváth Ádám
Telefon: +36-28-522-000/1996
Iroda: Főépület 3003. szoba
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Urbánné Treutz Ágnes
Iroda: Főépület 3005.szoba
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
  • Marketing Tanszék
Részletek
Doktorandusz
Név
Amberg Nóra
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Fülöp Zsolt
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Mucha László
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Pacsi Diána
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek
Szabó Imola
  • Marketing Tanszék
  • Ellátásilánc-menedzsment, Turizmus és Marketing Intézet
Részletek